Subject: ELi õiguse kohaldamise 2023. aasta aruanne
From: "Margo Roasto" <[email-masked]>
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Cc: "Kerli Veski" <[email-masked]>, "Kristi Land" <[email-masked]>, "Heli Hirsik" <[email-masked]>,Nele Grünberg, "Maribel Strazds" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 13:36:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan teile Euroopa Komisjoni poolt avaldatud EL õiguse kohaldamise 2023.
aasta aruande. Praegu inglise keeles, kõigis keeltes kättesaadav alates
septembrist.

Lisan ka mõned lingid:
<https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/et/ip_24_3923>
pressiteade,
<https://commission.europa.eu/document/download/1cf11dbc-a2cf-4947-b2a7-c0
f73b51bb58_en?filename=EULaw_2024_Factsheet-HD_1.pdf> faktileht,
<https://commission.europa.eu/law/application-eu-law/implementing-eu-law/i
nfringement-procedure/2023-annual-report-monitoring-application-eu-law_en>
veebileht LRide statistikaga. Kui aruannet lugeda ei jõua, siis soovitan
vaadata just seda viimasena osutatud veebilehte, kus palju kõnekaid
diagramme.

Tervitades

  Margo Roasto
  Välisministeerium
  Jurist / EL õiguse büroo
  Juriidiline osakond
  +372 637 7435
  vm.ee/en | Islandi väljak 1, Tallinn